Friday 2 October 2009

Giveaway hos Kitten!

Söta, fina Kitten har en Giveaway! Allt man behöver göra är att lämna en kommentar här, sen får man gärna länka på sin blogg till henne (som jag gör nu...). Men det tycker jag man kan göra ändå =)

Den här fina kan man vinna:



Jag håller tummarna! =)

Mina skaparimpulser går för högtryck just nu, och stora delar av helgen ska ägnas åt kreativt arbete. Vi får se, förhoppningsvis har jag något att visa er efter helgen...

Trevlig helg!
Kram / Erika

Adorable Kitten is having a giveaway, the prize is the cute bowpin above. All you have to do is leave a comment on her blog, and perhaps link to her. Check it out! =) My fingers are crossed!
My creativity is running wild right now, and luckily I have quite a lot of time this weekend for letting it out, so hopefully I'll have something to show you all after the weekend...
Have a lovely weekend!
Love, Erika

No comments: